Redan ensamt, men har haft en toppenvecka!

Länge sen jag skrev här... Har knappt rört datorn på en vecka. Var ju hos Anders förra helgen och i måndags följde han med mig hem. Så jag har haft underbart sällskap hela veckan, lyxigt!

I onsdags var Anna och Tindra här o hälsade på med, väldigt trevligt. Hon var så glad lilla Tindra! I fredags tog jag ledigt på eftermiddagen, så då gick vi på stan hela eftermiddagen. Var på riktigt shoppinghumör. Blev en fin väska, en plånbok, ett par korta jeans och en jeanskjol. Mycket nöjd. På kvällen träffade vi Emma och Henrik... Blev bowling och god mat. Åt Mongolian Barbecue på Bamboo city, vilket var riktigt gott. Och igår var ju en alldeles underbar dag, varmt och soligt. Riktigt vårväder!! Blev en skön promenad och en fika på Tingsgårdens uteservering!

Men idag på eftermiddagen tyckte Anders att det var en bra idé att åka ifrån mig ; ) Vilket jag iofs kan förstå eftersom han måste till skolan och så imorgon. Men helt kul kändes det inte... När man har blivit bortskämd med hans sällskap, så blir det så himla tomt utan.

Tog en sväng på stan efter jag hade följt med till stationen. Inhandlade två tröjor. Men nu får det vara färdigshoppat! Så här kan jag inte hålla på, det går inte....

Nu ska jag göra så lite som möjligt resten av den här söndagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback