Äntligen fredag

Jobbade till klockan fyra idag trots att det var min tur att sluta tolv.... Känns inte som att det inte gjorde särskilt mycket. Tiden gick superfort för det fanns massor att göra hela tiden. Och nu har jag dessutom en ledig eftermiddag att ta ut nån annan dag.

Handlade på vägen hem från jobbet och sen var det bara hem och duscha och göra sig iordning. Sen kom Emma vid fem-tiden. Vi lagade mat, åt och tittade på tv. Regnade som bara den med så vi väntade och väntade på att det skulle sluta. Det gjorde det till slut och då gick vi en sväng till stan. Har inte varit nåt alls på Å-festen i år innan. Har ju hållit på i en vecka nu. Vi gick iaf en sväng och kikade. Åkte en riktigt härlig karusell med. Sen begav vi oss hem till mig igen och tittade på tv-program som alltid gör oss upprörda, Room raiders och X-effect. Skräp-tv.

Nu ligger jag i sängen och försöker få mig själv att koppla av, vilket inte är det lättaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback