Hjärter Dam dina blommor har dött

Ja, blommorna var väl i princip så döda de kunde bli... De mådde inte särskilt bra innan jag begav mig iväg på lite semester och när jag kom hem såg de inte för roliga ut. Men idag var jag till plantagen för att köpa nya som jag eventuellt ska försöka sköta lite bättre. En sväng på tuna park resulterade även i ett par till jeansleggins och ett par röda tygskor.



"Klådan bygger bo och du får ingen lugn och ro, här ser du tågen komma och gå
Och all din trygghet stramar allt för tätt inpå
Det isar och det bränns
Och du letar efter gråa dagars själ att skynda på
och vill byta planet, Hjärter Dam, jag vet hur det känns"
Lars Winnerbäck

Kommentarer
Postat av: Helena

Åh! Eller hur jeansleggings är sjukt skönt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback