Min lördag

Imorse begav jag mig till Tuna Park... Susade iväg på min cykel så jag var där i princip till när de öppnade. Det jag skulle göra var att köpa en present, så det fixade jag innan jag tillät mig att titta på nåt till mig själv. Sen strosade jag runt där en bra stund och tittade på allt möjligt. Köpte förutom presenten en kofta, underkläder och några småsaker hem. Tog även en sväng på stan sen, men där blev det inga stora köp gjorda.

Nu har jag just ätit kombinerad frukost, lunch och middag! Inte illa att kunna slå ihop det så. Inte så bra kanske iofs...

Ser fram emot ett varmt skönt bad nu...Sen blir det en myskväll för mig själv. Romantisk film och grönsaker med dipp. Är ju festival på stan, men jag har ärligt talat ingen lust. Och imorgon vill man ju vara pigg för då ska söta lilla Tindra döpas!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ses i morgon! Kram

2009-08-29 @ 20:11:53
Postat av: Ida

Låter som en sån där mysig kväll man behöver ibland :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback