4 / 12 - 2009

Hade min tidiga fredag idag... Cyklade hem till mor och far direkt efter jobbet för att sedan skjutsa dem till busstationen. Hoppas de får det trevligt på deras kryssning. Sen tog jag mig en sväng på stan... Kvällen spenderar jag här i min ensamhet. Har sett på idol ikväll och nu väntar jag bara på att få se vem som åker ut. Det är svårt nu för alla som är kvar är faktiskt värdiga vinnare. Jag vill dock helst se Tove och Calle i finalen. Men så blir det alldeles säkert inte.

Känner mig helt orolig i kroppen och kan inte slappna av alls. Så jobbigt när man länge sett fram emot att bara slappa och göra ingenting. Sen när man väl kan göra det så går det inte iaf. Funderar på att slå på en gammal säsong av Vänner... Det kan hjälpa ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback