Du kan kalla det förnuft men aldrig sunt

Känner mig just nu ensammast i hela världen.... Men mer om det behöver ni inte lyssna på just nu iaf. Behåller det för mig själv.

Idag efter jobbet blev det handling med mamma, pappa och Magnus. Skönt att komma iväg till en lite större o billigare affär och slippa bära hem de tunga kassarna själv med. Två hyacinter fick följa med mig hem också så nu har jag gjort iordning två små fina krukor med en hyacint i varje och lite mossa och små fina svampar i! Det är mer jul än det mesta tycker jag. Luktar så underbart gott med sen.

Har slötittat lite på idol ikväll med. Var ju final. Tyvärr blev det som jag trodde, Erik vann. Jag hejade på Calle! Men men, de var bra båda två.

Borde snart gå och lägga mig med tanke på den lilla sömn jag fått de senaste dagarna... Men det gäller att kunna koppla av också. Det är kört än så länge iaf.

Imorgon är det dags för den efterlängtade Lasse-konserten!!




"Du kan kalla det förnuft men aldrig sunt"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback