Läs inte detta ; )

Varför känner man mer för o blogga de dagar när man inte är på topp? De dagarna när man kanske egentligen inte borde dela med sig av hur det är. Idag är jag mest allmänt missnöjd med hur saker och ting är. Idag är en sån dag som jag bara känner att vad fan är meningen med att ens gå upp på morgonen?!

Men det är väl bara att försöka tränga undan alla tankar och känslor.... Och gå en sväng på stan kanske! Shopping löser väl alla problem? Är dock inte ens shoppingsugen. Men en dusch kanske gör susen.

Kommentarer
Postat av: Helena

Du kan ju inte skriva "läs inte detta"! Klar man läser det då extra noga! Jag förstår precis hur du menar, man vill vräka ur sig allt och inget! Men jag håller mig i skinnet, jag vet nämligen att Jimmys familj sitter och lusläser min blogg och jag vill inte säga något dumt :p haha!



Shopping är den bästa terapin! Hoppas du mår bättre <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback