Lite nyårsfix på stan

De här lediga dagarna går hur fort som helst... Idag har jag träffat Emma på stan. Vi började med en lunch på Ming med massa skitsnack och skvaller. Sen blev det en shoppingtur. Var lite saker jag behövde inför imorgon... Köpte ju en klänning häromdan, men till den behövde jag en bh utan axelband. Det var inte det lättaste att hitta, men till slut hittade jag en på Twilfit. Brukar aldrig unna mig själv några underkläder därifrån, men jag känner mig nöjd med denna! Köpte även strumpbyxor och ett par nya örhängen till imorgon. Så handlade vi på systemet med. Trevlig eftermiddag.

Känner mig dock lite nere. Det bara kom över mig när jag kom hem. Så mycket som bara maler i mitt huvud just nu. Sov uruselt i natt med. Halv fyra hade jag inte sovit alls och funderade på att gå upp. Låg kvar iaf och slumrade väl till några korta stunder. Hoppas på bättre sömn i natt. Har bara inte hittat den där knappen där man kan stänga av alla tankar.

Ikväll blir det lugnt. På gott och ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback