Nystädat är aldrig fel

Ett litet kort inlägg innan jag förflyttar mig till sängen... Slutade klockan tolv idag. Kändes riktigt bra att få gå hem då och tvätta och städa här hemma. Känns så bra att ha det gjort. Inte just för att det är jul, för jag har dissat julen nästan helt här hemma. Har bara ljusstakar och lite julblommor. (Eventuellt ska jag införskaffa en mistel imorgon med) Nej, det känns mest skönt att ha det ordentligt städat nu innan ledigheten börjar. Så slipper man städa det första man gör. En jobbardag kvar nu och sen hela elva dagars ledighet.... Me like!!

Har även hälsat på farfar på eftermiddagen. Känns skönt att ha varit där, även fast det helt klart inte känns bra att se honom så dålig. Träffade även farmor där. Det var kul, länge sen jag såg henne. Sen blev det shopping på Ekängen. Nu är det verkligen dags för sängen. Känns att jag hållit igång hela dagen och kvällen. Imorgon ringer klockan kl sex som vanligt och då är jag såklart pigg och utvilad. Eller nåt =)

Kommentarer
Postat av: Helena

Åh, hoppas att allt är väl med dem! Saknar dem riktigt mycket det var länge sen man träffade dem! Men Karin! Jul som är så härligt! :) Tomtar och pynt! Ses på julafton!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback