Stan & Tuna Park

Idag träffade jag Johanna klockan 12, direkt när stan öppnade. Vi strosade runt där ni några timmar, men det blev inga julklappar inhandlade. Köpte dock en jätterfin klänning / linne på Vero Moda. Vill gärna ha den som klänning, men den är lite på gränsen till för kort. Är väldigt nöjd med den iaf. Fick sedan tips av Johanna om en trikåkjol som fanns på H&M man kan ha under så det ser ut som ett lite längre linne under bara, så den köpte jag med. Kanon ju!! Så blev det mat på stan innan vi skiljdes åt.

Eftersom julklapps-shoppingen gick så dåligt på stan bestämde jag mig för att åka till Tuna Park så jag tog bussen dit. Där gick det lite bättre =) Tog sedan en promenad hem därifrån. Kallt och snöigt, men rätt skönt ändå med en promenad.

Jag känner mig på bra humör ikväll... Det känns lite annorlunda! ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback