Snart ny vecka, igen.

Träningen idag gick bra. Det jobbiga är ju att ta sig iväg till friskis, när man väl är där är det ju rätt så kul. Visst det var jättejobbigt, men det är ju jäkligt skönt att känna att det gör nån nytta. Var ett helt okej spinningpass idag.

Har varit en väldigt lugn helg. I alla fall om man tänker på vad jag har gjort. Har inte känt mig så lugn, inte kunnat slappna av och njuta av att bara vara.

Måndag imorn igen då... Planerna för veckan är att jag ska träna med Johanna en dag, pappa ska komma hit en dag och hjälpa mig sätta upp nya sänglampan och på onsdag ska jag träffa Anna och barnen. Var så himla länge sen jag träffade Gustav och Jonathan, så det ska bli kul! Sen på torsdag hade jag visst tvättid. Så jag kommer nog få veckan att gå.

Nu börjar snart Mia och Klara. Det får man inte missa. Är dock inte alls lika bra som förra säsongen.... Men vissa delar är iaf fortfarande roliga! Sen får vi se vad det blir innan det är dags för sängen.

Kommentarer
Postat av: Emil

Är det Lasse-filmen som gick på SVT för några veckor sedan? Den är GRYM!!!! Fick mig att börja lyssna på Lasse igen fan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback