Hemma igen då

Helgen har spenderats i Borlänge, lika trevligt och mysigt som det brukar vara! Och lika tomt att komma hem som det brukar vara med.... Men den här gången behöver jag nog inte vänta så länge tills jag får träffa honom igen! Det tycker jag om.

Imorgon börjar allvaret på riktigt på jobbet. Nu är mina hus mina och bara mina. Ghhhaaa, hur ska detta gå?! Jag är fan nervös. Men det ska väl gå på något sätt. Har en liten lista med jobb kvar sen i fredags så jag hoppas telefonen håller sig lugn imorgon så jag hinner klara av dem först. Men men, man kan väl inte mer än misslyckas =)

Står även träning på programmet imorn. Hoppas jag inte blir sjuk bara.... Hade väldigt ont i halsen när jag vaknade imorse, men nu känner jag inget av det iaf. Får hoppas på det bästa.

Just ja, tvätta imorn var det också ja. Jag har en mycket spännande dag framför mig med andra ord....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback