Det är visst fredag....

Denna fredagkväll spenderar jag här i soffan... Jag är inte helt nöjd. Men på tok för trött för att hitta på nåt annat. Ingen större lust heller, så jag ska väl inte klaga. Men det hade ju kunnat vara bättre också.

Har fått positiva ord på jobbet idag från flera håll, vilket uppskattas!! Jobbardagen var helt okej, tiden gick hyffsat fort.... Förutom sista timmen som varade i en hel evighet. Men en fredag eftermiddag kan man stå ut med det mesta.

Imorgon ska här städas och fixas... Kommer bli skönt när det är klart, man får se det så. Blir jag klar i lägenheten måste förrådet på vinden fixas till med, men jag ska väl inte överdriva kanske. Ska försöka sova ut imorgon med, men det vet jag hur det brukar gå när jag inte har Anders vid min sida.... Lär bli tidig uppstigning.  

Ska även se till att det onda i min hals försvinner... Så här kan det inte fortsätta. Jag ska ju börja träna nästa vecka! Så skärpning nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback