28 / 1 -2009

Idag har det tränats igen. Jag är riktigt stolt över mig själv. Helt tråkigt är det inte heller. Tränade med Johanna idag, trevligt. Imorgon ska jag och Emma gå på spinning. Ska bli riktigt skoj. Säger jag nu iaf, jag har nog förträngt hur oerhört jobbigt det är...

Har roat mig med att tvätta ikväll med.... Har även hämtat min telefon som jag haft inlämnad, så nu har jag en ny fungerande lucka. De roade sig även med göra så alla mina sms och så försvann, tack för det. Helt nödvändigt när luckan är trasig.

Blev lite förvånad blev jag på väg till The Phone House. Hela tio polisbilar stod det utanför forex. Där hade det en stund innan jag gick förbi varit ett rån med motorsåg och kofot. Glad att jag missade det.

Nej, nu ger jag upp.... Sängen nästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback