Det var måndagen det

Klockan sex imorse startade mitt alarm...  Jag var inte alls sugen på att gå upp. Ännu jobbigare att slita sig från sängen när jag visste att när jag sen skulle komma hem från jobbet skulle Anders redan ha åkt hem. Men jag hade inte mycket val....

På jobbet var allt som vanligt. Eller, som det har varit de senaste två veckorna... Än så länge går det prima. Imorgon står det montera takkrok, sätta upp en hatthylla som ramlat ner, kall lägenhet och lite andra småjobb på programmet. Det ska jag väl klara av.

Efter jobbet blev det en promenad till The Phone House, eftersom min lucka på mobilen behagat gå sönder. Går som tur är på garantin. Ska dit o lämna in den imorgon när jag fått tag på en telefon jag kan ha undertiden eftersom de inte hade några lånetelefoner inne för tillfället.

Ska även köpa träningskort och träna imorgon. Var evigheter sen.... Hade ett träningskort förra våren, men det användes inte särskilt flitigt. Men i år ska det användas.... Minst två gånger i veckan är mitt mål. Blir tisdag och torsdag den här veckan. Blir nog bra när jag väl är där.


Datorn är nu även färdigbetald... Vilket känns väldigt bra. Mindre trevligt att alla mina besparingar är borta. Men men, det är skit man får ta.


Börjar bli dags för mig att göra mig redo för sängen... Helt ensam. Stackars mig. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback