18 / 7 - 2009

I natt blev det inte mycket sömn.... Var helt omöjligt att sova och klockan fyra var det bara att konstatera att det inte skulle bli nån mer sömn. Väntade sedan på att Emma skulle vakna så jag kunde höra med henne om hon skulle med till Tuna Park. Tur för mig att hon ville det. Så vi cyklade dit och gick ett varv.... Hittade inget av det jag åkte dit för att handla, men lite underkläder kom jag hem med som vanligt. Sen blev det lunch och andra trevligheter.

Nu väntar jag på att få gå och möta Anders vid tåget. Lyckliga jag ska få hans sällskap i en hel vecka.... Inte illa. Imorgon ska vi upp tidigt för då ska iväg på utflykt med min släkt... En tur på Göta kanal. Det ska bli mysigt. Redan klockan sju går bussen från busstation, så uppstigning klockan sex låter väl rimligt. De har dock lovat regn, hoppas det hinner ändra sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback