Att göra ingenting

Inte klokt vad tiden går fort när man är ledig.... Dagarna går utan att man gör särskilt mycket. Idag har jag tvättat en massa. Fick även för mig att jag skulle ut och springa.... Men det gick inget vidare, fick håll ganska tidigt och det ville inte riktigt gå över. Men det var skönt att komma ut en sväng i skogen iaf och röra på sig. Blir väl ett nytt försök nån dag snart.

Annars har det inte hänt mycket idag. La mig ute på balkongen och löste lite sudoku på eftermiddagen. Det är trevligt med semester! Har svårt att koppla av bara... Men jag försöker! Jag får panik av att inte göra nånting, men då gör jag mitt bästa för att ignorera det och faktiskt tillåta mig själv att njuta av att göra ingenting. Jag kanske har lärt mig det lagom till det är dags att börja jobba igen.

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack!! Det hoppas jag också! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback