.....

I torsdags var det kalas här.... Jag fyllde visst 25 år. Släkten var här och fikade och jag fick bara bra presenter. Väldigt glad att Anders kom med... Med underbara rosor och annat fint. När alla åkt hem bestämde vi oss för att hämta hem lite asiatisk mat. Hade en väldigt bra födelsedag.

I fredags jobbade jag sedan bara till tolv... Efter jobbet tog vi oss en tur på stan och på kvällen tog vi det bara lugnt. I lördags var Anna med familj här och  firade  mig. Trevligt! Sen på kvällen blev det bowling och hyra film. Varit en jättebra helg.

Nu borde jag snart gå och lägga mig.... Men det är inte så lätt när den där känslan finns i min mage.... En väldigt konstig känsla... Att det känns tomt räcker inte. Det känns bara helt fel. Men ska man orka gå upp kl sex imorgon  så borde man snart försöka sova iaf. Sista veckan innan semestern, så det är bara att bita ihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback