Stan med Emma

Idag efter jobbet har jag varit på stan med Emma. Väldigt trevligt. Handlade för mitt presentkort på Hemtex.... Två fina påslakan. På H&M blev jag kär i en BH som jag inte kunde låta bli att köpa.... Var inte alls min stil, men det kunde inte hälpas =) Så gjorde jag ett fynd inne hos en av frisörerna på 21:an. De hade tag 3 betala för 1 på just den inpackningen som jag ville ha! Så det blev en inpackning, ett shampoo och en förpackning med nån silkeskur. Borde gå dit imorgon igen och köpa tre till.... Hur billigt som helst.

Åhh, nu börjar mitt program jag inte får missa!!


Kommentarer
Postat av: Helena

Åh! Värsta kapet ju! Och de där silkeskurerna är hur bra som helst för håret!!! Önskar jag hade råd med en sån! :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback