"Tänk om jag ångrar mig, och sen ångrar mig igen"

Lite glada nyheter har man ju fått i veckan med. 21 augusti släpper Lars Winnerbäck en ny singel, "Jag får liksom ingen ordning". Hur lovande låter inte det?! Exakt en månad senare släpps sedan nya albumet "Tänk om jag ångrar mig, och sen ångrar mig igen". Självklart kommer jag då införskaffa mig den limiterade boxen med albumet, en sångbok som heter "112 Sånger", en vinylversion av nya albumet och fotografier tagna av självaste Lars Winnerbäck. En turné blir det också, underbart! Han kommer dock inte hit till Eskilstuna, vilket är lite synd. Men är ju inte särskilt långt varken till Västerås eller Örebro så det löser sig. Kanske skulle gå på turnépremiären i Göteborg med?!

Nåt att se fram emot iaf sen när hösten kommer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback