Det här med semester är trevligt

Har umgåtts med Emma idag efter hennes jobb.... Gick på stan, åt middag och sen var vi hem till mig en sväng. Köpte ett par sköna mysbyxor på h&m.... Annars höll jag hårt i plånboken. Ska försöka göra det hela månaden.

I övrigt har det inte hänt mycket idag.... På förmiddagen roade jag mig med att tvätta. Man blir seg av att ha så mycket ledig tid... Men det är skönt och jag gillar det! Hade lite som mål att jag skulle börja springa under semestern. Det har gått kasst. Men det får bli ett senare bekymmer.... Börjat fundera lite på vad man ska hitta på i höst för att hålla sig i form. Friskis och svettis känner jag mig inte så sugen på. Men vad ska man hitta på?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback