Måndag, tisdag, onsdag

Hela veckan har varit bra... I måndags var det fint väder och vi passade på att cykla till Vilsta och bada. I tisdags blev det ett tidigt födelsedagskalas för Anders. Han fyller ju inte förrän 5 augusti egentligen, men min familj ville ju fira honom så då blev det ett kalas medan han ändå var här. Var trevligt att så många kom.

     

I onsdags gick vi på stan. Jag inhandlade ett fint linne på Carlings för mitt presentkort från Christina med familj + Helena och Jimmy. Ett rött randigt.... Väldigt fint. Har även 120 kronor kvar på presentkortet att handla för, inte illa. Handlade för presentkortet på Gina Tricot från Anna med familj med. Blev hela tre linnen. Så nöjd.

På kvällen gick vi ut och åt på Akropolis. Det var väldigt mysigt. Satt på uteserveringen, åt en tvårätters-middag och drack en god cider till det. Hade sedan en stund över mellan middagen och bion vi skulle se, så vi gick hem och tog en bacardi breezer / öl på balkongen. Filmen, "The Proposal", var en riktig Karin-film.... Jag gilla den. Det här var verkligen en toppenkväll! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback