Allsång på skansen

Igår unnade jag mig en semesterdag.... Mamma och jag tog tåget till Stockholm klockan nio. Blev några timmar på stan först och sen tog vi oss till Skansen för att vara med på Allsången. Satte oss där redan klockan tre. Eller redan och redan, folk hade varit där redan sen dagen innan och köat för att få bra platser. Var iaf väldigt trevligt. Inga höjdarartister direkt.... Men Mia och Klara var skoj att se. Lisa Ekdahl gillar jag egentligen inte alls, men låten hon sjöng på engelska var faktiskt oerhört vacker. Blev förvånad. Johan palm var det en massa hysteriska människor som var där för att se.... Hade iaf en toppendag!

Idag har jag varit så trött.... Beror nog på denna värme. Helt hopplöst att sova.

24 år är jag fortfarande.... Jag njuter av den sista dagen som det =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback