Helgen som varit

Firandet av Mari i lördags var väldigt trevligt. Tog oss även en liten simtur i Borsöknasjön... Var väldigt skönt! Mycket varmare än i Vilsta. Blev dock lite kallt när man kom upp, så då blev det en stund i bastun! Var iaf en trevlig kväll. Skulle egentligen cykla hem, men vi hade tur och fick skjuts hem av Hoa. Det var skönt att slippa cykla hem mitt i natten....

Gårdagen spenderade jag hos mamma och pappa! Trevligt. Och idag var det dags för jobb igen... Alltid lika roligt. Har varit så otroligt varmt och man orkar inte längre jaga solen som vi gjort innan. Nu njuter man av varje sekund som kan spenderas i skuggan.

Imorgon har jag tagit semester, lite spontant! Mamma och jag ska åka till Stockholm. Blir en sväng på stan och sen Allsång på skansen. Ser jag fram emot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback