En bra tisdag

Har varit en bra dag på jobbet idag med. Varmt och skönt. Efter jobbet cyklade jag förbi hos mamma och pappa för att vattna alla deras blommor då de är på semester. När jag kom hem sen var jag duktig och gick upp till vinden för att ta ner mina balkongmöbler. Så nu blev väl grannarna glada... De tyckte nog synd om mig som bara hade en stol på balkongen så de erbjöd mig möbler de hade på vinden häromdagen. Men har ju inte varit så bra väder innan så jag haft nån ork till att ta ner mina, men nu så!

Mötte sedan upp Emma på stan.... Gick till apoteket för att inhandla solskyddsspray. Såg och kände att jag var lite röd på axlarna idag och det är ju varken bra eller skönt, så det är lika bra att smörja in sig även fast man bara ska till jobbet. Sen råkade vi även slinka in på Gina Tricot... Blev två tröjor... Men det var halva priset på dem, så det var okej. Ett par nya leggins blev det med. Så gick vi och handlade mat och satte oss på min balkong och åt och hade det trevligt. Underbart med kvällssol!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback