Boxercise, ny mobil o inget peace and love

Idag har jag varit på Boxercise. Det var faktiskt kul. Tog mycket tid att gå igenom slagen och så, så det blev ett lite enklare pass. Men jag tror det är nåt jag skulle tycka va kul o träna. Ska fundera på om det kanske är nåt att satsa på till hösten. Tränade Ki Box på friskis ett tag förut och det var ju riktigt skoj så... Och galet jobbigt.

Hämtade min nya mobil igår. Den är snygg och verkar bra! Gillade aldrig den förra jag hade.... Så det känns bra. Man ska väl få unna sig nånting : )


Har bestämt mig om Peace and Love. Har funderat och funderat och bestämt mig hundra gånger om. Men nu tror jag att jag tagit det slutgiltiga beslutet... Jag får hoppa över det. Känns tråkigt att missa, men även tråkigt att gå själv. Så så får det bli. Tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback