Äntligen fredag!!

Det här var en bra dag på jobbet. Kändes som att dagen aldrig skulle ta slut där ett tag, men oj vad eftermiddan gick fort sen. Träffade glada och trevliga människor och tiden bara försvann. Fick även uppskattning i form av en chokladask... Hur gulligt som helst.

Ikväll har jag en lugn kväll för mig själv... Blir nog en massa tv-tittande om jag inte fastnar vid datorn. Skönt att bara ta det lugnt iaf. Imorgon blir det ikea med mamma o pappa. Där är det alltid kul att strosa omkring... Har lite grejer som måste inhandlas. Blir nog antagligen en hylla till vardagsrummet och sen nån lampa och lite annat nödvändigt. Antagligen kommer jag hem med en massa nya fina ljus med.

Ska kika vidare på Så ska det låta nu. Fredagar bjuder inte på den allra bästa tv-tablån.... Men vad gör väl det. Det enda som fattas just nu är min älskling.... Fattar inte att jag missar deras spelning ikväll, illa! Jag håller tummarna för att det går bra iaf =)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback