17 / 3 - 2009

En jobbardag som alla andra, inte så mycket att säga om den. Börjar bli dags att få veta de nya lönerna snart. Lagledaren har satt lönerna, förvaltaren har godkänt dem och nu är det väl bara facket som ska säga sitt. Är lite små-spännande faktiskt. Jag tycker jag är värd minst en tusenlapp i ökning. Annars blir jag faktiskt lite besviken. Sen är det alltid lika roligt med allt tissel och tassel... Alla smyger med dessa lönekuvert och sen berättar man den nya lönen för en enda person och inom en kvart vet alla vad alla får. Men vad gör väl det.

Efter jobbet gick jag hem till Magnus för att fira honom. Han fyllde ju år i fredags, men då var jag och Anders till Stockholm så jag gick dit idag istället. Trevligt =) Där knåpade jag även ihop en ansökan som ska lämnas in imorgon. Vet inte riktigt vad jag vill.... Men lika bra att få iväg den, så får jag se sen vad som händer. Får jag det inte ens är ju saken klar... Då slipper jag iaf känna att jag hade chansen men inte tog den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback