Mååååndag

Fick inte mycket sömn i natt, så jag var lagom pigg och glad när jag trampade iväg till jobbet i regnet imorse. Ännu gladare blev jag när jag helt plötsligt mindes att mina jobbarskor inte tål vatten... Så det var mysigt värre. Var fullt upp hela dagen och tiden gick fort, så det var ju positivt iaf.

Var även kost- och motionskursen idag.... Stod stavgång på programmet idag och det var väl inget jag direkt såg fram emot. Tänkte att det är ju bra töntigt och det var väl ungefär så det kändes när jag fick stavarna i händerna. Men när vi gått en bit så var det faktiskt helt okej. Nästan kul till o med. Sägs ju även att man förbränner 25 % mer när man går med stavar än utan, så det är ju bra. Kul att testa var det iaf. Blev 2.5 km i spåret.

Blev stan med Emma sen efter jobbet, men jag var duktig och shoppade ingenting. Blev ju både nya skor, tröja och underkläder när Anders och jag var på stan i torsdags så jag kände att det fick räcka för en stund.

Nu blir det lite vila!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback