Söndag 3 / 5 - 2009

I onsdags fick jag veta att nånting jag verkligen gått och hoppats på inte gick som jag ville. Tog det nog hårdare än vad jag trodde jag skulle göra. Men inte mycket att göra åt det. Samtidigt som jag är missnöjd så är jag trots allt nöjd med min egen insats.

På onsdagkvällen kom Anders hit och han har varit här tills idag. På valborg var vi ute hos Mari och Johan. Där blev det grillning och så var vi och kikade på en eld. En väldigt liten sådan, men det var trevligt. I fredags var vi och spelade minigolf... Det var riktigt skoj. Jag fick dock stryk. Men inte med så mycket =) Igår blev det en fika på Tingsgården med Anders föräldrar och syster och efter det gick vi och la oss på Strömsholmen och solade lite. Har haft det jättebra!

Önskar jag kunde gå och lägga mig nu och slippa alla funderingar....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback