Bloggtorka som vanligt

Nu är det sådär länge sen det bloggades igen. Har varit lite långledigt här. Jobbade halvdag i onsdags och på kvällen blev det Bishops arms med vännerna. Anders kom hit då också... Lite spontant sådär =) Väldigt glad blev jag över det. I torsdags blev det en lång promenad med Slagstaglass som mål. Kvällen spenderades hemma i soffan... Hämtade hem mat från Spicy Hot och kikade på film. Även gårdagskvällen blev lugn med filmtittande.... Filmen var dock ingen höjdare. Det får nog jag ta på mig för det var jag som tyckte vi skulle hyra den.... Minns inte ens vad det hette. Väldigt skönt har det iaf varit att vara ledig både torsdag och fredag. Idag vid tolv åkte Anders hem till Borlänge... Det kändes ju sådär lagom kul. Usch vad jag inte gillar det...

Bestämde mig iaf för att gå till mamma och pappa då. Vi grillade korv och hade det trevligt. Sen gick vi till farmor och farfar och hälsade på. De hade fått det riktigt mysigt i den nya lägenheten.

Nu känner jag mig rastlös, lite smådeppig och har alldeles för många tankar i huvudet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback