Lyckad shoppingtur

Trippen till ikea idag blev lyckad. Var som sagt där med mamma, pappa och Magnus. De hämtade mig här hemma strax före tio. Jag passade på att köra dit för det blir ju inte så ofta. Var evigheter sen jag körde nåt annat än bara i stan. Gick strålande!

Blev lite dyrare på ikea än jag hade tänkt mig, men köpte bara saker jag behövde. Var mattan och överkastet jag köpte som gjorde att det drog iväg... Men fint blev det. En svart matta till vardagsrummet och ett lila överkast till sängen. Nöjd!! Sen köpte jag en hel del andra bra-o-ha-saker. Det som jag känner att jag borde ha köpt, men inte hittade var en taklampa till vardagsrummet. Är riktigt mörkt här inne nu. Men det får jag leta efter nån annanstans.

Ikväll blir det ännu en lat kväll här hemma.... Stod egentligen bio på programmet, men filmen vi skulle se gick bara 15.30 idag och det var ju lite väl tidigt. Så det blir på måndag istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback