Fin-fin helg

I fredags när jag kom hem från jobbet stod Anders redan i trappen och väntade på mig. Härligt att komma hem då. Blev American Pizza och mys till Idol på kvällen. Var bra att Eddie fick åka hem och nästa på tur att åka hem tycker jag är Reza. Eller hon borde ha åkt för länge sen.

I lördags gick vi till badhuset... Bubblade och bastade lite. Jättemysigt. Efter det gick vi till Smak och fikade. Kvällen bjöd på god mat och mys i soffan. Toppendag. Och igår gick vi en sväng på stan och så tog vi det mest lugnt. Imorse gick vi upp tillsammans och jag gick till jobbet som vanligt och klockan åtta gick hans tåg hem. Vad jag tycker om det vet nog alla vid det här laget...

Förresten, glömde ju en viktig detalj.... På vägen till badhuset i lördags mötte vi Ensam mamma söker-Ulrika och hennes Lasse. Stor händelse värd att komma ihåg. Eller nåt. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback