Några fina dagar med finast

Kom hem från Göteborg klockan åtta ikväll. Känner mig typ hur trött som helst. Helgen har iaf varit bra. Fredagen bjöd på festligheter hemma hos David med glöggdrickande och så. Jag som inte ens gillar glögg så mycket.... Men vanilj-glöggen var riktigt god.

Igår åkte vi ner på stan en sväng och strosade runt. På kvällen blev det mys till Anders åkte iväg och jobbade vid ett på natten. Då blev det sängen för mig och vänta på att han skulle komma hem igen. Idag har vi inte hunnit med så mycket, mest tagit det lugnt. Sen klockan fyra gick mitt tåg hem. Så nu är jag här hemma i ensamheten igen... Blir väl snart sängen. Mycket tankar och känslor som snurrar runt, så vi får se hur det går. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback