Trevliga dagar

Klockan 06.55 igår gick tåget som skulle ta mig och Helena till Stockholm.... Därifrån tog vi sedan tunnelbanan till Rinkeby där utbildningen skulle hållas. Var ett block i bovärdsutbildningen, att arbeta bland flera kulturer. Var väldigt intressant. Man fick lite annan syn på vissa saker och kanske lite mer förståelse. Klockan 15.30 slutade vi för dagen och tog oss till vårat hotell som låg precis vid centralen. 

Senare på kvällen träffade vi de andra på en jättemysig resaturang... Thaiboat. Kan verkligen rekommenderas. Gott och väldigt trevligt ställe. Ännu bättre att man slapp betala själv. Sen var det bara att ta sig tillbaka till hotellet och krypa ner under täcket. Lite konstigt kändes det att bo på hotell själv... Har jag aldrig gjort förrut. Var länge sen jag sov så skönt som jag gjorde i natt. Brukar ha svårt att somna och sen vakna en massa gånger... Men i natt sov jag kanon! Kanske borde bo på hotell lite oftare. Hehe.

Blev uppstigning 6.30 imorse och så blev det hotellfrukost och så packade jag ihop mina grejer och så. Sen var det Rinkeby som gällde igen... Var två olika föreläsare idag och de var båda bra. Speciellt den sista var intressant... Om hur det är att vara ung och komma från en annan kultur. När vi sedan slutade skyndade vi oss för att hinna med ett tidigt tåg, men lyckades missa det med bara nån minut. Tur att tågen går ofta iaf.

Har varit trevliga dagar. Nu är det dags för sängen... Så är det jobbet som gäller imorgon igen. Se hur mycket jobb som ligger och väntar på en.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Låter som trevliga dagar! Skönt att göra något annat med! Ha det bra! Kramar

2009-10-29 @ 07:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback