Sjuker

Idag är jag sjuk och hemma från jobbet. Halsont, snuvig och en jäkla huvudvärk. Har jobbat där jag jobbar nu i fyra år nu och detta är första gången jag är hemma från jobbet och är sjuk. Kan inte minnas att jag varit det tidigare heller och under gymnasiet var jag nog inte hemma en enda dag. Så vad gör man egentligen när man är hemma och sjuk?! Hehe. Nej jag ska bara vila... Tittar just nu på Vänner säsong sju. Tv går ju inte att se på, det går bara skräp såhär på dagarna. Var en snabbis till Ica förut för jag behövde få hem lite mat och framför allt behövde jag halstabletter.... Lite ätbart fick jag hem, men halstabletter hade det inga. Min energi var liksom slut efter handlingen så jag orkade inte gå till apoteket heller. Tack och lov att jag har nässpray, det är min drog just nu... Skulle inte överleva utan den =)

Nej, ett till avsnit av Vänner.... Hoppas jag kan sova en stund med, det skulle jag behöva.


Kommentarer
Postat av: Helena

Hoppas du kryar på dig snabbt!



Sv: Ja, eller hur! Man blir ju liksom irriterad! Det här är ju inte direkt första gången det händer heller! Vissa människor är bara.. ISCH vet inte vad jag ska säga! Hah! Ha det bra Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback