Svininfluensan eller förkylning?

Är det svininfluensan man åkt på eller är det bara en jävlig förkylning? Förutom allt som hör förkylningen till har jag den här huvudvärken som jag tror vill döda mig och känner mig så yr och konstig. Har legat här i soffan hela dagen.... Nu ska jag snart se Grey´s anatomy och unga mödrar.... Är ju repriser så jag har sett båda programmen innan, men vad gör väl det. Skulle egentligen tvätta ikväll, men jag orkar knappt resa mig från soffan så jag får het enkelt strunta i det.

De ringde från tandläkaren idag med och ville jag skulle komma dit imorgon då de fått en återbudstid. Förklarade att jag var väldigt förkyld och var hemma från jobbet och allt... Men det struntade hon i och frågade om kl 8.00 imorgon passar. Vet inte vad hon tänkte med, men jag vill inte ligga hos tandläkaren och må såhär och till på köpet smitta ner alla där. Hon blev lite småsur och gav mig en tid i slutet av oktober istället. Jag säger då det, folk!!

Tv:n kallar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback