Positiva jag

Har haft en trevlig dag med bror min. Träffades på förmiddagen och sen grillde vi till lunch. Ohh, vad gott det var. Har blivit alldeles för lite sånt i sommar. Var ju så skönt väder idag också! Sen spelade vi två omgångar alfapet. Var riktigt skoj för det var så jämt hela tiden och vi vann varsin omgång. Vattnade även mamma och pappas blommor, då de fortfarande ligger på stranden i Kreta och har det bra!

Nu ikväll ska jag bara vara hemma och slappa. Är egentligen sugen på att gå ut. Har blivit bjuden på en förfest + utgång och två andra fester... Känns lite tråkigt att inte gå för jag vill ju. Men imorgon ska jag jobba och jag känner mig själv så bra att jag vet att går jag ut ikväll så kommer jag vara bakis imorgon. Vill verkligen inte det när man ska stå och vara trevlig mot eventuella nya hyresgäster. Så jag stannar hemma och har en myskväll för mig själv. Det är inte så tokigt det heller!

Oj vad positiv jag känner mig idag. Hoppas det håller i sig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback