Min tisdag

Oj oj oj vad jag var trött imorse! Vaknade och tog upp mobilen för att kolla vad klockan var och hur länge till jag skulle få sova.... Så var klockan såklart 5.50 och jag skulle upp klockan 6.00. Blev så himla besviken. Men det var bara att kliva upp.

Har varit en ganska bra dag idag ändå. Förutom att jag var skitförbannad på förmiddagen. Det bara kom och jag hade ingen aning om varför, vilket gjorde mig ännu mer arg. Men det rann av mig ganska fort och sen var allt frid och fröjd igen.

Efter jobbet åkte jag och vattnade mamma och pappas blommor och sen hem och laga mat och fixa lite. Väldigt skönt att sätta sig här i soffan nu. Kommer nog inte orka göra så mycket mer innan det är dags för sängen! Bara slappa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback