Fredagsinlägg

Ett litet inlägg innan det är dags för mig att släcka lampan och sova. Ikväll har bror min varit här. Vi åt tacos, kikade på film och spelade en omgång alfapet. Trevligt!

Igår tog jag tag i att lägga ut en annons på blocket angående mitt klädskåp från ikea som blev över när jag fick in tvättmaskinen och torktumlaren i badrummet. Ställde det i sovrummet så länge och där blev det kvar... Helt ivägen. Har gått och dragit på det där att lägga ut en annons av nån anledning. Lathet skulle jag nog kalla det. 50 minuter efter jag la ut annonsen ringde det iaf en dam och hon kom och hämtade den nu ikväll. Så jobbigt var det.

Har även tagit tag i mitt internet som bara krånglar. Har pratat med bredbandsbolaget två dagar i rad nu. Det har jag också dragit mig för att ta tag i... Känner mig så oerhört dum som inte begriper mig på sånt där. Så ställer de massa knasiga frågor och idag fick jag skruva isär telefonjacket med när killen var kvar i luren. Men ja, nu ska felanmälan vara klar iaf så får vi hoppas att de kan åtgärda problemet. Trött på att kastas ut och in hela tiden.

Nej lite sömn tror jag allt... Det ska bli ljuvligt. Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback