Min vecka

En konstig vecka det här. Ledig i måndags eftersom det var urnsättningen. Tisdag var nog iofs en vanlig arbetsdag... Sen på kvällen träffade jag Johanna. Vi gick på stan och så var vi o käka och snacka en jäkla massa skit! Trevligt : ) I onsdags, dvs igår, slutade jag redan klockan 12. Träffade Emma direkt efter jobbet då. Meningen var att vi skulle gå Eskilstuna runt och sätta upp affischer... Men de nya hade inte kommit, så vi struntade i det. Istället lunchade vi på Ming Palace och sen gick vi hem till mig och la oss i soffan och tittade på Mia och Klara.  Supertrevlig eftermiddag / kväll.

Idag var det vanlig arbetsdag fram till klockan 12. Då cyklade jag hem och duschade och så och sen 13.30 var det dags för stormöte i Lokomotivet. Det var riktigt roligt faktiskt! Speciellt efter pausen var det kanon för då kom Zinat Pirzadeh och pratade. Man fick skratta mycket!!

Ikväll har jag varit med Anna. Var iväg på lite äventyr... Hade höga förväntningar, men det var inte alls så bra som jag trodde och hoppades.

Imorgon är det fredag. Det är även Valborg, vilket betyder att jag slutar kl 12 imorgon igen. Underbart! Får se vad kvällen imorgon har att erbjuda! Vad som än ska göras så ska det göras med Emma! Får se om det blir att gå och kika på nån eld kanske.


Zinat Pirzadeh (ett gamalt klipp jag hittade) Hon var bättre idag tyckte jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback