Valborg med Emma

Min valborg var väldigt oplanerad. Hade bara bestämt att jag och Emma skulle hitta på något skoj. Vi träffades redan klockan två på stan. Tog en snabb runda och jag inhandlade en superfin cardigan på Vila. Helt underbar! Sen gick vi till systemet och inhandlade kvällens dricka. Mat köpte vi från Spicy Hot. Vi råkade dock ut för ett missöde. Beställde nr 11 med kyckling, men fick 11a med kyckling... Det var inte alls vad vi hade tänkt oss. Inget jag skulle köpa igen direkt. Besviken man blir. Men men, där fick jag iaf ofrivilligt prova nåt nytt : )

Vi har haft det jättetrevligt här iaf. Ätit, druckit gott och pratat strunt. Har haft lite beslutsångest om vad vi skulle hitta på. Det stod mellan att gå till en brasa, gå på fest och gå ut på krogen... Vi valde nåt helt annat till slut. Ryggläge i soffan till några avsnitt av Mia och Klara. Tråkigt på ett sätt, skönt på ett annat. Goda glassdrinkar drack vi iaf!

Nu har jag bäddat ner mig i sängen under täcket och ska alldeles strax släcka och sova. Ska bli galet skönt! Vad helgen mer har att erbjuda har jag inte en aning om....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback