En promenad till farfars grav...

Ikväll kände jag hur rastlösheten kom krypande... Jag pratade lite med Therese på msn och så frågade jag om hon inte ville med ut på en promenad. Det ville hon! Jag gick hemifrån klockan åtta och kom hem några minuter i tio. Skönt med en långpromenad med trevligt sällskap.

Vi gick förbi farfars grav och såg hur det blivit nu när hans gravsten kommit på plats. På vägen dit plockade vi några blommor... Det råkade vara i en blomsterrabatt i en park för det fanns inga blommor nån annanstans, men vi plockade så få och det var för en god sak så vi säger att det var okej. Gravstenen blev ju i alla fall fin. Kändes skönt att vara där en stund. Saknar verkligen farfar hur mycket som helst!



Kommentarer
Postat av: Tessi

Trevlig promenad med dig! :)



Jag tycker inte alls det var fel att plocka blommorna..hehe. Och det var fint med gravstenen. Jag saknar också honom och brukar ofta tänka på farfar :/ Men han lever fortfarande kvar i våra hjärtan så han är inte helt borta från våra liv.<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback