En semestervecka kvar

Nu har den här helgen gått också vilket betyder att många börjar jobba imorgon... Jag däremot har en veckas ledighet kvar. Jag är nästan ensam om att vara ledig nästa vecka känns det som så det känns inte så jättevärt. Det är iofs kanske just det jag behöver för att verkligen slappna och bara vila. Inga måsten, utan bara vila upp sig. Skulle dock behöva ta mig an mitt hem och försöka göra det så det känns som ett hem igen. Just nu gör det inte det.

Igår träffade jag Johanna. Blev shopping och lunch på stan. Trevligt att träffa henne då det inte blir så ofta när hon jobbar på kollo på somrarna. Kul att vi hann klämma in och ses nu! Kvällen spenderade jag hos Jonas med pizza och film.

Idag har vi varit en sväng till Västerås. Var på Ikea och lite andra butiker. Nu tar jag det lugnt bara... Blir grillning lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback