Torsdag + Fredag

Igår var det en lugn dag... Som de flesta andra iofs. Var bara hemma på förmiddagen. Eller ja, hemma hos Jonas. Åt frukost i lugn och ro till en bra film och sen satt jag ute i solen en stund. Efter lunchen åkte vi sedan till Vilsta och spelade lite minigolf. Jag fick storstryk. Spelade verkligen som en kratta! Jag borde skämmas.

På kvällen blev det sedan grillning! Så himla gott. Vi spelade även lite hästsko som jag aldrig testat förut. Jag gillar nybörjartur för jag vann första omgången... Andra visade väl både jag och Jonas våra rätta jag och jag fick storstryk även i detta. Men kul var det!

Idag var jag, Anna och Tindra och hälsade på Farmor. Vi köpte med oss fina blommor och varsin smaskig bakelse. Det var trevligt att träffa Farmor... Men det är fortfarande svårt att ta in att Farfar inte är där. En trevlig eftermiddag var det i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback