Säkert!

Det var tisdagen det. Dagarna går på tok för fort även fast man inte gör så mycket. Idag har jag mest varit "hemma." Tog en skön promenad på eftermiddagen. Skulle gå till Ekängen och handla lite, men tog en omväg och gick en runda i villaområdet i närheten. När jag kom tillbaka hit bakade jag lite muffins med hallon i. Smaskens.

För övrigt så har Säkert! släppt första singeln till nya skivan nu. Skivan släpps i september, men nu finns låten Fredrik att lyssna på på Spotify till exempel. Den är helt okej, men jag har ännu högre förväntningar på skivan.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad gott det låter med Hallonmuffins:) Mycket snällt och omtänksamt av dig att du hjälper mig om jag behöver. Du är bäst ju!!! Kram Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback