Tisdag 3 / 8

Kul att hela två stycken gav sig till känna efter förra inlägget! Det var iofs de jag gissade på skulle skriva en rad eller två, men precis lika uppskattat för det... Tack fina ni!! Jaja, ni andra får väl vara anonyma då ; )

Lördagen med Emma blev trevlig. Blev lite shopping på stan... Två linnen, underkläder (igen) och ett nytt navelsmycke med en grön fin sten. Sen åkte vi till Hällby, gick en promenad med deras hund Ella och sen grillade vi. Det var så himla gott. Fläskfile, klyftpotatis och två goda såser. Jag sov över där och åkte hem på morgonen i söndags. Busschauffören tyckte tydligen att jag såg ung ut... Jag betalde med kort så jag sträckte bara fram kortet utan att säga nånting och när jag sedan tittade på kvittot stod det 11 kronor, skolungdom. Jag kanske kan förstå om han hade varit osäker och frågat... Men inte ser jag väl så ung ut i alla fall att han var helt säker på att jag var under 19 år. Men men, hellre åt det hållet än tvärtom!

Igår spenderade jag dagen hos Jonas och vid fyra-tiden kom Anna, Roger och Micke dit. Vi fikade med god äppelpaj och sen promenerade vi ner till stan för att spela lite bowling. Det var väldigt kul. Min andra serie gick det riktigt bra, 195 poäng. Inte så dåligt. Vann gjorde dock Roger. Efter bowlingen blev det mat på Akropolis. En trevlig kväll!!

Är hemma nu och meningen var att jag skulle städa och fixa lite. Inspirationen är inte på topp. Håller på och tvättar nu, men så mycket mer har det inte blivit gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback