Ångestfyllt läte!!

Imorse vaknade jag av ett ångestfyllt läte... Alarmet från en mobil. Just idag var det inte mig det gällde, men jag kände redan nu hur tungt det kommer bli att komma in i de vanliga rutinerna igen. Kliva upp klockan sex, cykla till jobbet och spendera största delen av sin vakna tid där. Men det är klart att det är bra att komma in i rutinerna igen, annars skulle man ju aldrig uppskatta semestern så mycket som man gör. Idag var det Jonas tur att börja jobba och nästa vecka kommer jag igång också. Det börjar nästan kännas som höst redan, men jag hoppas det kommer mer värme snart...

Efter att ha blivit störd av en fluga hela morgen klev jag upp och cyklade hem till mig nästan direkt. Jag har tvättat, dammsugit och plockat undan lite här. Ingen storstädning direkt som skulle behövas, men bättre än inget. Nu blir det snart lite lunch och sen en cykeltur tillbaka till Jonas. Hade tänkt duscha här efter städningen, men kom på att jag har alla mina duschgrejer hos honom. Sen har jag nog förtjänat att vila till en film : )


Kommentarer
Postat av: Ida

Passa på och njut innan det är dig det där hemska ljudet gäller ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback