Brunt är fint.

Frisörbesöket som tog några timmar och kostade dryga tusenlappen, timmarna Emma ägnade åt att göra ännu fler ljusa slingor i mitt hår och hundralapparna för den blekningen. Plus hur mycket det har slitit på mitt hår... Helt i onödan! Idag blev jag brunhårig igen! Gick och kände mig allmänt missnöjd och det kändes inte alls som jag. Varit ljushårig några gånger förut, men nu kändes det bara fel. Hade en toning från frisören stod här hemma i skåpet, så den slängde jag i håret ikväll. Jag är supernöjd!! Älskar´t!

Och imorgon är det fredag. Behöver det så galet mycket. Varit en tung period på jobbet nu, men det är bara att bita ihop! Bättre tider kommer nån gång. Jag blir nöjd bara det blir varmare tider. Solen har dock varit framme en hel del idag och den värmer så underbart skönt. Man blir lite gladare och piggare på en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback