Ett inlägg från mig... Förvånade?!

Länge sen jag bloggade, igen! Jag har blivit helt hopplös =) Helgen som var var lugn... Var på bio i lördags och såg Wolfman. Den var helt okej. Sen i söndags förmiddag var jag duktig och pallrade mig iväg till friskis för att träna. Blev jympa för första gången den här säsongen. Har träningsvärk i precis hela kroppen idag. Aj aj aj. Var även en sväng till Lager 157 i Hälleforsnäs och shoppade igår. Blev fem tröjor. Första gången jag var där, men kan lätt tänka mig att åka dit igen! Visst det fanns mycket skräp, men en hel del bra med.

Idag efter jobbet var jag och syskonen och beställde blommor till begravningen. Annars har jag inte gjort så mycket ikväll. Nu ser jag på Familjen annorlunda. Tio barn verkar ju inte vara det minsta jobbigt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback